Retur

Om du ångrar ditt köp, returnera varan till:
Nailster
Danmarksvej 30A
Att: Codefort Logistics
8660 Skanderborg

När du skickar tillbaka en försändelse till oss rekommenderar vi att du bifogar en anteckning med ditt beställningsnummer och skriver vad du vill få ut av returen – då går returprocessen snabbast.

Du måste returnera din beställning till oss utan onödigt dröjsmål och senast 365 dagar efter att du meddelat oss att du ångrar ditt köp. Du måste stå för de direkta kostnaderna i samband med returneringen av varan. Du har ansvar för varan tills vi har tagit emot returen. Spara därför inlämningskvittot och eventuellt ditt spårningsnummer.

Om originalförpackningen saknas kan värdet på varan minska, så om du önskar alla pengar tillbaka rekommenderar vi att du returnerar varan i originalförpackningen.

Om du har provat varan i en omfattning utöver vad som beskrivs ovan betraktar vi den som använd, vilket innebär att Nailster kan vägra att återbetala hela beloppet enligt lagen för distanshandel, men vi kommer i samråd med kunden att komma överens om ett skäligt återbetalningsbelopp. Detta gäller endast om varan inte har samma värde som när den mottogs och Nailster därför inte kan sälja varan som ny och till nypris.

Download Returetikett

Vanliga frågor

Du kan också hitta svaret på din fråga i vårt avsnitt vanliga frågor som vi har sammanställt utifrån de frågor som vår kundservice oftast får från er kunder. Det är därför stor sannolikhet att du hittar det svar just du söker om du tittar där först. Om du vill läsa hela vår lista över vanliga frågor hittar du dem här. Om du inte får svar på din fråga, tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig!

GÅ TILL VÅR FAQ

Behövs hjälp?

Behöver du hjälp med en beställning eller har du frågor om våra produkter? Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig gärna med alla frågor eller funderingar du kan tänkas ha.

KONTAKTA OSS